Översvämning!

Har varit till Stensborg i dag. Det var sjö överallt (nästan). Vägen var sjö i kröken gick nästan över stövlarna! Planen var vatten ända upp till där jag brukar ställa bilen, rishögarna syntes inte och nedanför hallonlandet var det också vatten! Jag har aldrig sett så mycket vatten där förut! Sjön var öppen i kanten och där var ÄNDERNA! Sorkarna hade ätit upp mina nysatta tulpanlökar, det var bara hål där de suttit. Hjortarna eller rådjuren hade ätit på fruktträden! Ja det är ett ELÄNDE att ha hus i skogen - men det var många snödroppar också och skönt i luften! Klippte ned en del perenner. Pelargonskotten såg fina ut en del var det redan blommor i! Betr. gårdagen så såg jag en film på TV om björnar när jag kom hem, det var därför jag bloggade så sent! Titta på en kommentar på min blogg i går, vem år Jon som skall köpa jacka? Gustav? Nu har jag pratat av mej! God natt, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Inger

Oj, vad vatten. Var det vatten i tvättstugan?

Vi tittade på bloggen från jon. Han har nog skrivit på fel blogg.

Har varit på FKF ikväll och vi har planerat helgens 30-års jubileum. Vi skall ha italiensk buffé på catering.

2010-04-07 @ 23:29:57
URL: http://gnikus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0