Klippte

Klippte buskar mm medan jag väntade att gräset skulle bli lite torrare efter gårdagens regn. Klippte sedan uppe i trädgården och källargången och vid sommarsrugan. så kom solen fram och jackan åkte av och jag beslöt att ta kafferast och vila lite innan jag klippte framför huset och planen. Drack kaffe i solen, svarade i telefon och sedan kom en riktig åskskur och det blev jättevått!!! Går inte att klippa mer i dag......... I morgon skall jag hämta Anders i stan och det blir nog ingen blogg förrän på torsdag kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer nog ganska sent, skall se om jag kan åka med något tåg vi 18 tiden, jag ringer

2010-08-30 @ 21:50:20
Postat av: Inger

Varit på Yoga i kväll efter det låg jag i en massagesäng 15 min och sedan bastade jag. Härligt.

2010-08-30 @ 23:08:21
Postat av: Inger

Allt OK här.

2010-08-31 @ 22:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0