Åter i Stensborg

När jag kom hit ut i går kväll kom en regnskur just som jag plockat ur bilen, den gav 10 mm och friskade upp lite även om det behövs mycket mera------ Men man får vara glad för det lilla.... Växlande molnighet i dag c:a 25 gr. Klippte gräset nere vid sjön för där hade kommit upp mycket vass. Det var jobbigt för det var så många BLINNINGAR och det är inte lätt att slå sådana på ryggen när man klipper gräs...... I morgon måste jag nog åka in till stan och plocka av röda vinbären, de såg mycket mogna ut. Skall visst bli åskregn på em. Vattnet i sjön är minst sagt ljummet!


Kommentarer
Postat av: Inger

Tyvärr inget regn här. Badat på em med Malin o Stella.

Alla fönster är på plats i Östra flygeln. Återkommer med bilder på min blogg.

2010-07-17 @ 01:44:32
Postat av: Inger

i går fick vi äntligen regn!! 1 mm. Det hann knappt ner på marken förrän det var borta. I går kväll var första gången sen vi kom hit för 3 veckor sedan som vi satt inne och åt.

Elin har åkt mot Göteborg.

2010-07-18 @ 16:18:48
Postat av: Anders

Regnade i går morse!

2010-07-18 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0