Redan vinter?

Var besvärligt i natt. Skottade för 3:dje gången innan jag lade mej på kvällen. Vaknade strax efter kl. 2 av snöplogen på Vingåkersvägen.Först körde den neråt stan och efter en stund tillbaka. Höll på att somna om men då kom en annan traktor och körde upp trottoarerna där fram och tillbaka. Sovit en stund emellan? Läste en stund och höll på att somna igen men då kom dem på Villagatan likadant! Sov en stund igen men då väsnades min mobil i köket, ville bli laddad! Va skönt tänkte jag nu sover jag länge! När jag äntligen somnat ringde telefonen kl. 7. Det var rörentreprenören som ville komma och isolera rören! Då gick jag upp och skottade gången igen: Mätte snödjupet: 28 cm.!!! Men i dag har det töat lite i alla fall! Usch vilken lång harang det blev. Men det var skönt att få berätta. Orkar ni läsa?

Kommentarer
Postat av: Svenåke

Här har vi kvar lite snö fast det töade hela dagen.

2010-11-10 @ 21:15:43
Postat av: Anders

Var på seminarium om bredband i går, här på Snöhöjdsbacken är det nästan inge snö.

2010-11-11 @ 08:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0