I stan igen

I kväll kom jag hem till Villagatan efter härliga dagar i Stensborg. Vi har suttit på bryggan i solen och var ute hela dagarna. Hj solade "bringan" alldeles röd och jag fick röda kinder och röd näsa så sedan fick jag visa solen ryggen i stället. Kerstin klarade sig uten men. Men vad skönt vi hade! Skulle åkt hem till stan tisdag kväll men det var så skönt där ute så jag stannade tills i kväll. Har rensat och klippt så händerna är trötta nu........ Vi grillade korv i majbrasan!                                                                                

Kommentarer
Postat av: Svenåke

Vad skönt det låter. Nu har vi bott i huset i 3 år och i Norrtälje/Väddö i 11 år. Tiden går.

2012-05-04 @ 08:11:10
Postat av: Anders

Nu har jag rensat skrivbordet, skall ta en kaffe på altanen sen väntar husbygge i tre dagar.

2012-05-04 @ 14:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0